vineri, 18 ianuarie 2008

Camarila lui dascalescu dupa 1989.

FRAGMENT
Unul din nepotii lui dascalescu pe nume dl.Dan Dulama , dupa ce a terminat stagiatura, pentru merite deosebite cum toti ai lor, a fost luat activist la judet si dupa experienta acumulata la judet a devenit cel mai tinar director din Romania,directorul unui colos industrial -Combinatul Siderurgic din Galati.Dupa alti ani , tot pentru merite deosebite a devenit ministrul metalugiei si mai apoi, stiind ca vor vinde combinatul siderurgic din Galati l-au numit manager la firma „romano-hidra imperialista” si-l pregatesc pentru alte onoruri .Cind a fost luat de la Galati, cotidianul local a tinut citeva zile prima pagina cu acest eveniment aducindu-i omagii si multumiri pentru daruire fata de urbe, natiune, patrie desi „cotofenele padurii” cum numeam eu pe cei care se interesau ce face unul si altul prin intreprindere sau„ bas bleu” cum spun francezii, spuneau despre el inainte de a fi noi supusi monitorizarii pentru a- si arata ei meritele create ad-hoc mapamondului adus sa asiste ( parafrazez):” nu face nimic toata ziua doar gagicareste” iar infiltratii in jurul meu inainte de 89 aratau ca este nomenclaturist privilegiat .Ei faceau parte din factiunea dascalescu cu totii ,imparteau favorurile intre ei dar se lucra la demolarea lui ceausescu si acesta era scenariul .Dupa 89 ,impreuna cu tot neamul lor au aparut pe scena politica si precum si inainte de 89 pe toate posturile de conducere dar prin rocada .Copii lor cu burse si contracte in strainatate . Nu la rusi ci la hidra imperialista. Oricind ii pot numi.Unii dintre ei sunt din cei folositi de primesc cadouri si -si trimite un protejat sa strige :”bine era inainte”( cind cadourile le primeau fara a se arata) .Spuneau acesti trimisi in juru-mi ca are cote speciale la toate produsele care pentru romani erau rationalizate si cind salariile erau 65-85 % pentru nerealizare de plan domnul director avea colectivul director care se premia.Cum eram monitorizata a trimis tovarasul Dulama un corifeu sa afirme ca sotia vrea sa divorteze.Dorea sa participe la circ .Cum n-am gasit amuzant am facut doar remarca : i s-a facut doamnei , de-o cota?!!!!!!!!!!!Deasemeni a vrut sa afle daca eu cunosc consumul de cilindri pe tona de laminat pe plan international .I-am facut cunoscut cu multa parere de rau ca in biblioteca combinatului , a centralei si a ministerului exista niste carti tehnice din anii 50 in rest nici o revista de specialitate si nici un abonament .Ca sa fac in particular astfel de abonament nu-mi ajunge nici salariul cu care sunt retribuita si nici relatiile mele nu sunt atit de sus puse ca sa obtin un astfel de abonament. Sigur pe linga acesti corifei erau multi altii care veneau si-l ovationau ca fiind super.Super inginer, super cetatean, superman si numai super . Dar inaintea ingerintei am auzit cel putin 3 persoane in timpi diferiti,locuri diferite si profesii diferite care au facut aceeasi remarca ca despre unchiul lui dascalescu (parafrazez) :” sa te fereasca Dumnezeu sa te ia in vizor .E fiara turbata.Nu se opreste decit cind te-a distrus”.Lucrau in preajma lui .Sub monitorizare eu n-am facut din acestea secret ci le-am relatat .Unul din cei care a facut afirmatia ,tot sub monitorizare a fost pus apoi sa-l elogieze .Fusesem colegi de uzina, era inginer mecanic si dorea sa promoveze pe functie de conducere pentru care dl Dulama l-a persiflat fiindca nu ajunsese cu relatiile in factiunea din care facea dinsul parte.Imi povestea revoltat cum dl Dulama l-a persiflat si cum posturile sunt doar pentru cei care au pe cineva.Cind a avut si el pe cineva ” a ajuns director. Pe mine nu m-a interesat si nici nu ma intereseaza problemele nimanui si nici ale lor dar m-au obligat sa fac public acestea toate deoarece ne-au luat vietile pentru a se cocota ei .Ei au adus rusii pentru ei si apoi mapamondul tot pentru ei si sforaresc din umbra .Eu n-am fost privilegiata ,nici nu am cerut sa fiu cuprinsa in acest angrenaj al ticalosiilor..Dupa ce a plecat el, postul de director l-a lasat mostemire tot rudelor si prietenior lor pe care i-am vazut cum primeau ofrande si sunt prinsi in organismele internationale afirmindu-se ca fac parte din securitate nu din protejatii structurilor securito-pcriste factiunea dascalescu. Securitate care permanent din 1984 a servit mereu acestei factiuni dascalescu.Activistii lor in jurul meu imi transmit si astazi amenintari iar in urma intorcerii mele din tarile democrate de unde li s-a transmis monitorizarea mea ,au venit in juru-mi si mi-au aratat satisfactia ,multumirea si pacea sufleteasca la care au ajuns.Totul este foarte clar .Suntem prizonierii pcristilor deghizati in democrati-factiunea dascalescu care permanent au avut si au puterea si fac doar circul si ticalosiile sub egida ruseasca.Ei ne-au terorizat permanent ,ei mi-au pingarit fiica obligaind-o acum la virsta de 40 ani dupa ce o tin prizoniera de la 15 ani sa aiba al 4 copil fara sa fie casatorita, fara ca tatal sa recunoasca copii;cica asa vrea Gorbaciov .De ce? dascalescu a dat repartitie pe fiica mea nepotului lui si nimeni nu a patruns in jurul ei decit el avea voie. Daca o placea un baiat il punea sa se dea cu capul de pereti si sa spuna ca este nebun .Student la medicina .Sentimentele fiicei mele nu contau .Ce daca ea striga :am ajuns sa am cosmaruri ca nu mai scap de el ?Asa vrea dascalescu si Gorbaciov si el impreuna cu alta din camarila participau la scenarii impotriva lui Iliescu si a tot ceea ce era dupa 89 si se elogiau vremurile trecute cind bine mai era. Fiindca nu l-a vrut si nu l-a vrut dupa ani ,l-au adus pe Pirvulescu mai bine pregatit de securitate in prefacatorie .Si fiindca fiica mea nu l-a acceptat desi ei spuneau :” accepta-l , fiindca asa trebuie, “iar lumii strigau:” vedeti , fata il vrea mama-sa nu il vrea ,”au tinut-o inchisa in casa , fara sa o lase sa profeseze 3 ani aducindu-i tot neamul lor si ceruindu-i sa afirme ca-s prietene desi nici nu le vazuse vreodata.Cind a ajuns la virsta de 33 ani au pingarit-o fiindca zice ca asa a dorit Gorbaciov.Eu stiu ca aici este mina ticalosilor rusi dar si a golaniilor romanesti.
Cum sunt cu totii neintrecuti la prostie si ticalosii pentru mine au avut si scenariul cu Gorbaciov si-mi recomandau sa solicit un loc in haremul maretului reformator si sa afirm ca-s ruda cu dascalescu.Sarmani la minte au judecat doar prin prisma lor.In faza incipienta,imi transmiteau ca eu le datorez pentru stradanie ce-o depun si se inghesuiau toti din clica lor precum mustele sa fie in jurul meu, al nostru. Cind le-am explicat dupa cum ati vazut in site ca nu tintesc un post in haremul nimanui au trecut la amenintari.
VOI REVENI

Niciun comentariu: