duminică, 29 iulie 2012

Si Romania dupa scoaterea din UE se va indrepta din nou spre estul rosu !"…..

"Si Romania dupa scoaterea din UE se va indrepta din nou spre estul rosu !"…..a spus cineva pe un forum. Glumiti ?! ESTUL ROSU nu a fost nici o clipa plecat din Romania in toti acesti amari de ani 1984-si este si actualmente dar mai omniprezent si omnipotent decit a fost vreodata - direct si prin cozile lor de topor si ceea ce am inteles bine - bine ar fi sa nu se adevereasca , nici nu va pleca in veci. Tragic este faptul ca ESTUL ROSU nu cunoaste DEMOCRATIA despre DREPTURILE OMULUI nu mai poate fi vorba si nici intentie nu are de a atinge astfel de ( parafrazez) “FANTEZII”. Exemplu concludent EU si FAMILIA mea. Voi incerca sa explic succinct si marturisec ca o fac detasat fara malitiozitate,fara resentimente desi la cite copite am primit fara de vina din partea autoritatilor ce detin puterea de decizie,alias autoritati romane sub egida ruseasca sau doar romane dadatoare de garantii Rusiei adusa de ei ,anume ca ei sunt aici si mai puternici decit oricind , oricit de elevat ar fi un om poate derapa spre aceasta. Aceste autoritati au ramas cum in anii ’50, slujbasi care si-au confundat menirea si s-au insinuat in viata mea, a familiei mele facindu-ne prizonierii lor de 29 ani,dind aceasta apoi la necesitati politice–cerberi care au luat cei mai frumosi ani din viata copiilor mei si cei mai ferttili ani ai mei manipulind intreaga suflare din juru-ne . In mod indubitabil am reusit sa separ revolta de luciditate si sa fiu doar obiectiva deoarece nativ si prin educatie iubesc oamenii si am fost doar cu respect pentru om si valorile democratiei . Sunt monitorizata dupa cum se stie de catre structurile securisto-pcriste sub egida ruseasca din anul 1984 si in present, permanent si pretutindeni, cu acribie si tehnica cea mai performanta. Nu pentru ca am incalcat legile tarii, nici pentru ca am vini,nici pentru ca as reprezenta o amenintare pentru cineva ci doar pentru ca sunt cetatean al Romaniei si “sancta simplicitas” este de vina si-i mânã voiniceste in aceasta ticalosie de nepermis de atit amar de ani incit eu traiesc un experiment doar inic si josnic . Punisabila pentru ei am devenit nu numai pentru ca nu am acceptat a le fi marioneta in jocul lor de interese ci si pentru fiecare opinie sau exprimare a mea, gasita de la Vladica pina la ultima opinca, neprofitabila pentru ei sau aducatoare de atingeri intereselor lor . Genul acesta de oameni stiu doar de bagatul pumnului in gura si probabil doar pamantul ii va multumi sau linisti cu siguranta .Ei sunt departe de a se transforma in vederea transformarilor,dupa cum a spus marele lor calauzitor spre democratie in cartile si speachiurile lui..Transformare imperios necesara lagarului faradelegilor faurit cu maiestrie de ei nu atit pentru democratie ci pentru iesirea din colaps cu potential material de la cei care cunosc munca si respectful pentru om. Din momentul incipient al igerintei lor, m-au gasit PUNISABILA deoarece n-am gindit tovaraseste iar astazi sunt punisabila (parafrazez ) pentru traiul greu al romanilor, pentru stresul la care sunt supusi din cauza lipsurilor si nesigurantei locului de munca,pentru ca nu mai au scoli si nici servicii medicale, pentru ca nu mai au fabrici si uzine,pentru ca nu mai au binele ce l-au avut pe cind aveau frigiderele pline,pentru ca sunt hotii la putere pe care i-am adus si inscaunat eu??????!!!!!!!!!! si o sumedenie de altele de acest gen. Au fost bestii cu mine si familia mea ab initio. Constientizez ca ei pot fi pe mai departe ceea ce au fost si pina in present deoarece mi-au transmis in mod repetat ca nu mi-a ramas decit sa ma resemnez fiindca asa a vrut DUMNEZEUL lor, sa nu mai fiu OM ci marioneta fara opinii, fara gindire, fara aspiratii sau ţel cum orice cetatean. Ei MARII CONDUCATORI , cerberii mei au facut din mine o marota si vor sa –si exercite puterea terorizindu-ma cu sadism ..Au nevoie de marionete ce trebuie sa traiasca dupa un program creat in oficinile lor cu deviza :” noi care suntem conducatorii din umbra sau deghizati in democrati ,va tinem dicursuri sforaitoare.. voi fiti doar marionetele noastre in jocul nostru de interese, …daca nu traiti ca morti vii in resemnare” Nicicum din dorinta de-ai infrunta ci numai pentru ca eu nu am solicitat si nici subscris sa intru in gasca pcrista sub egida ruseasca ,nici nu le impartasesc opiniile , nu ma voi abate de la linia ce am avut-o permanent in toti acesti ani,1984-pina actualmente a : LINIA DEMNITATII de om, ADEVARULUI, aratind ca se impune respectarea DREPTURILOR OMULUI si DEMOCRATIEI cu adevarat de catre cei care jura cu mana pe biblie cind sunt investiti pe posturi in fruntea natiunii si cerindu-le nu pomana ci dreptul la NORMALITATE cum oricarui cetatean , aratindu-le ca pentru cei 29 ani furati din viata pentru interesele lor personale si de grup , poate si ale Romaniei sau din gindirea gresita a unor conducatori mi se datoreaza pe linga reparatiile morale si reparatiile materiale fara sa le aduc lingusiri sau a le fi marioneta. Inaintea anului 1984, anul inceperii monitorizarii mele ,mergeam in excursii in strainatate si prin spatiul sovietic desigur ,ca pe unde prin alte parti putea ajunge un om din cei multi ca mine in plus si tinar chiar de a dorit si altceva ? Am vazut multe , am inteles multe, am admirat multe si chiar am simtit ruseste cind la statuia ”MAMA PATRIA ” ni se spunea ca este ridicata in onoarea femeiei ruse care a luptat cu arma in mana pentru a-si apara tara, copii… Am simtit atunci ruseste, gindind ca asa trebuie sa actioneze o mama, cind copiilor ei li se aduc atingeri. Dar vedeti “MAICA RUSIE sora noastra mai mare ” sau dupa afirmatia expresedintelui M.Gorbaciov:”eu sunt prieten cu romanii”,haraso prietenie adaog eu , MAICA RUSIE adusa ,tinuta de cei ce-au adus-o si pe deasupra ramasa doar de buna voie in jurul meu,nu a venit si nici ramas ca prietena ci ca o TERORISTA sau ca un LOTRU .” Ab initio” a avut program pentru mine si familia mea prin care ticaloseste in jurul meu cu ferocitate si professionalism dindu-se dupa imprejurari drept altii si gindind ca aici in Romania sunt doar idioti si mascarici si daca nu sunt, atunci sa devina simulatori ai prostiei care sa prosteasca de adevaratelea pe altii; Aici toti sa devina uneltele lor care care sporesc numarul celor existente. ”Ab initio”au pus in aplicare asupra mea si familiei mele scenariile create oficinile KGBiste cum si in anii 1945 folosind desigur uneltele lor din romanica“sora lor mai mica”pretindu-se la samavolnicii si josnicii si considerindu-se ofensata ca eu simt ruseste cum atunci la statuia ”MAMA PATRIA”. Am facut aceste succinte precizari tocmai pentru a explica afirmatia: "Si Romania dupa scoaterea din UE se va indrepta din nou spre estul rosu !"…..sau mai direct spus spre :minciuna, faradelege, mitocanii,manipulari,groaza,jale ,mizerie,punerea pielii pe bat,pangarire,siluirea vointei , teroare ,saracie, societate in colaps …. ei pe unde trec doar intineaza. http://vezifilmeonline.do.am/news/the_soviet_story_2008/2010-01-13-429 psihiatria sub dictatura comunista.o carte alba a represiunii psihiatrice http://www.scribd.com/doc/2279491/PSIHIATRIA-SUB-DICTATURA-COMUNISTAO-CA. http://www.9am.ro/comunitate/forum/view_topic/22731/Psihiatrie-Psihiatri http://filme-online-gratis.com/blog/2011/01/26/nunta-muta-filme-online-gratis/

2 comentarii:

elenamerlan spunea...

QUOD ERAT DEMONSTRANDUM: https://www.facebook.com/ion.georgiana.90/videos/3704573629577371

elenamerlan spunea...

QUOD ERAT DEMONSTRANDUM:
https://www.youtube.com/embed/ucq_z4N2Wso