luni, 13 august 2012

Cum credeti ca se va termina, chestiunea referendumului?

Cum credeti ca se va termina, chestiunea referendumului? Eu cred ca vom ajunge la vorba ilustrei Ileana Vulpescu:"Romania va scapa de comunism atunci cind cei care l-au implantat vor voi sa ni-l ia." Pina atunci,In Romania toti extovarasii secretari de partid pe judet si gasca lor deveniti senatori ,parlamentari si cu totii in mod indubitabil detinatorii puterii economice si politice a Romaniei de astazi vor apare pe posturile TV amendind tarele societatii de stazi la care voiniceste si deliberat au pus umarul de au creat-o si pe care o au doar sub friiele lor si in slujba intereselor lor . Sau daca nu toti acestia mai sunt prinsi pe esichierul politic.atunci sunt in mod indubitabil in subsidiary cu putere de decizie iar cei de pe esichierul politic uneltele lor in jocul lor politic dind ticalosiile la necesitati politice cum dintotdeauna. Si pentru a nu-mi fi rastalmacite ideile voi exemplifica afirmatia facuta . Avind statut de OSTRACIZAT din anul 1984 , timp in care intreaga mea familie a fost folosita de catre autoritatile romane ca unealte in demolarea celui mai iubit fiu si a societatii multilateral dezvoltate cum dealtfel ne folosesc si in present ,am fost la administratia prezidentiala pe vremea d-lui presedinte Ion Iliescu pentru a solicita indepartarea constringerilor si repunerea mea in drepturile materiale ci civile ce mi se cuvin gindind ca ni s-a luat prea mult si de prea mult timp DREPTUL la o viata normala.. La biroul relatii cu publicul am fost intimpinata de o “meritoasa” stridenta si buna doar pentru a supraveghea cireada satului care mi-a precizat cu siguranta si grandomanie ca o sa fac carare batuta la ei si nu se va misca nimic din statutul ce-l reclam .Deci cunostea tiparul dupa care mergeau si vor merge lucrurile implementate si conduse de Rusia democrata adusa de autoritatile romane si in viata mea din anul 1984 unde sunt si actualmente. -Dupa ani ajuns presedinte domnul Emil Constantinescu la acelasi birou cu publicul alt reprezentant de la care am inteles clar ca ii eram cunoscuta asa cum multa lume cunoaste situatia mea dar nu confirma , cu mult bun simt si sinceritate mi-a marturisit ca nu poate schimba cu nimic situatia mea desi doreste s-o faca si este in asentimentul meu. Deci dl presedinte Emil Constantinescu a marturisit sincer si cind a facut afirmatia :” am fost invins de securitate” dar eu, tot sincer si cu tot respectul pentru domnia sa , gasesc grav faptul ca in timpul mandatului prin pirghiile ce le-a avut nu a iesit pe posturile TV sa fie clopotel de alarma facind publice aceste situatii incompatibile unei democratii. Ma rog, politica se face cu usile inchise,no comment.- - M-am adresat presedintelui in functiune”la meme Jannette mais autrement coiffee” .Palavre sau cum era bancul pe vremea tovarasului”La destepti le-am luat LUMINA, la soferi le-am luat BENZINA si la prosti LE FAC CU MINA!” -La-m vazut pe posturile TV pe dl Melescanul si am avut impresia ca este o persoana ce reprezinta autoritatea statului cu responsabilitate ,demnitate si in mod democrat de aceea cind a venit la Galati pentru a sustine un leader care migrase pe la toate partidele si a avut permanent functie de conducere in urbea galateana am fost sa-l intilnesc personal si sa ma adresez domniei sale.Experimentul trait a fost inimaginabil si un fiasco total .Avea o garda cum si a lui Ceausescu si nu am putut a o strabate pentru a ajunge la dinsul care ajuns la prezidiu a recomandat convingator publicului asistent sa-l sustina pe dl Durbaca-(fiind leaderul la care am facut referire) deoarece este o peronaliate a urbei, o persoana remarcabila:”inainte de 1989 a fost director iar dupa 89 are 9 firme…are calitati de a fi in frunte….etc numai elogii ”care pe mine m-a facut sa concluzionez de aceasta data correct deoarece pe leaderul amintit il cunoscusem direct cu multi ani in urma.Ajungind acasa leaderul era pe un post local si-si facea declaratia de avere urbei:zero lei zero parale, sunt sarac, vedeti …etc”In sala prezidata de dl .Melescanu erau elevi din citeva clase de liceu scosi de la ore care se distrau cu multe altele si nici nu stiau de ce-s acolo si mai ales ce se vorbeste acolo .Eu am cautat sa-I trezesc dar ca sa inveti pe cineva trebuie sa ai pe cine iar ei au inteles de si-au continuat nestingheriti hahaiala. Erau si o multime de rromi cu un animator in mijloc care atunci cind animatorul dadea tonul ei la comanda se mobilizau si ajungeau la delir pe care o masmedia l-a filmat si transmis pe posturile TV;pregnant frenezia sustinatorilor.Mi-am zis in sinea mea circul tragic si dezastru social la care am fost martor a intrecut cu mult pe cel care l-au facut pe cind erau la pcr. Imi pare rau relatez doar realitatea fara resentimente. -Mai recent mi-am repetat greseala si din aceleasi considerente m-am adresat d-lui senator Mircea Diaconu.In discutia purtata telephonic am constatat ca i-am adus mingea la fileu apreciindu-I prestatiile TV in slujba democratiei dar cum ii relatam despre viata mea si a familiei mele distrusa, a copiilor mei care traiesc in prizonierat , in sclavie moderna , nedreptatiti ,intinati, pingariti carora li s-au luat dreptul la o viata normala fara a avea vini,viata mea distrusa, internarea mea prin tertipuri de catre autoritatile romane in spital de psihiatrie si supunerea mea unui tratament samavolmic de distrugere psihica sigur m-am comportat omeneste natural la care reactia dumnealui a fost nemascata si rezumat la: jalnica esti cind crezi ca noi aici om fi pentru ceea ce fals va aratam cind juram cu mina pe biblie la învestirea pe functii inalte , zicind ca vom apara CONSTITUTIA si DREPTURILE OMULUI ;vezi ca am auzit despre tine dar ma doare palaria si ca autoritate si concetatean trecut pe la scoli inalte , eu sunt aici pentru probleme personale si imi folosesc aptitudinile pentru a dobindi ceea ce imi doresc apoi a conchis verbal deoarece timpul care stia ca trebuie sa se limiteze datorat faptului ca se transmite selectiv pentru a nu auzi si hydra imperialista de ticalosiile facute de democrata Romanie sub egida ruseasca :da, o sa vad, o sa va raspund bla, bla ,bla .. Cum de situatii de genul celor relatate aici succinct m-am lovit permanent si la tot pasul ,cum forta democrata reala este doar inexistenta si indiferenta sau dusa de nas smechereste romanesc deoarece democratie nu inseamna numai a abroga legea prin care femeea romanca trebuia sa fete la comanda jmecherilor care-si umpleau mascat buzunarele nicicum condusi de grija demografica, nu inseamna a deschide doar granitele in urma carora tot ei sunt cei mai importanti beneficiari ,eu subscriu la afirmatia ilustrei noastre scriitoare. Cuvinte cheie :

2 comentarii:

Unknown spunea...

a fost un fel de rasplata lenesului ;)

elenamerlan spunea...

https://www.youtube.com/watch?v=s_5__W185Rs