vineri, 6 mai 2011

DIN LAGARUL RUSINII SI FARADELEGILOR mai exact din gubernia ROMANICA,

joi, 5 mai 2011

DIN LAGARUL RUSINII SI FARADELEGILOR mai exact din gubernia ROMANICA,


In 26 Iun 2008 - 01:09 am postat pe FORUM-ul FILIERA FRANCEZA articolul de mai jos:
Din gubernia Romania
elena merlan, 26 Iun 2008 - 01:09
16/06/2008
Galati -Romania
VERS : Président de la Commission Européenne
Monsieur José Manuel Barroso
MONSEUR le PRESIDENT,
Matérialisant les dires du Ovidiu exile a Tomis: « a partie de plaisir et distraction beaucoup les amis tu trouveras mais au besoin et chagrins tu resteras seul »
Urmare postarii mele asa zisul Mircea ALEXANDRESCU si-a postat opinia pe care o redau in copy. Dupa cum lesne este de inteles, nimic nu are in comun opinia lui cu memoriul meu .Opinia lui expusa mai sus a devenit programul de tortura la care am fost supusa de la acea data pina in prezent.

Mircea ALEXANDRESCU, 28 Iun 2008 - 23:29
doamna draga tovarasha!...
in anii in care dvs munceatzi si gindeatzi la apartamente cu patru camere plus mashini de marca straineza(Dacia nu erau bune pentru obrazul subtzire al progeniturilor merlan!)io mincam arpacash in Penitenciarul Rahova si va rog sa ma credetzi ca n-am furat,n-am omorit,n-am pohtit la apartamente cu doua camere,poate uneori visam la o Mobra...
dvs avetzi o problema majora cu sotzul
cu copiii
cu familia
cu societatea cu istoria care s-a oprit prin '88 punct cind v-au pus o piedica
cu propria personalitate pe care o mistificatzi intr-o dedublare internetizata cu grija!...
cu medicul care va trateaza si care n-a stiut sa fie si cetatzean!...
pe site aici,avetzi noroc:sunt freo trei doftoroi!...
citeva studentziste plus cel putzin un om care are o mare calitate:spune verde in fatza,ceea ce gindeste!...
si care va intreaba:nu_i asha tovarashika Mirlan ca ierea mai bine pe timpul bolshevicilor?....
Incepind cu data de 28 Iun 2008 –situatia in familia mea a devenit dupa cum el a opinat.
Voi descrie in fisiere separate afirmatiile lui dvs avetzi o problema majora cu sotzul
cu copiii
cu familia
Au inceput activitate febrila

REDAU MAI JOS cin copy scrisoarea fiului meu catre un prieten si voi posta si alte exemple ce demonstreaza relatiile bune , normale pline de dragoste dintre copii mei simine ;nicicum falsele afirmatii ale susnumitului ,doar unealta a impilatorilor mei
02.07 1990


SCUMPUL meu prieten,
Iata ca se apropie sfirsitul trimestrului II si sper sa venim la tine in vizita,( eu si parintii mei).Dar pina atunci , asa cum m-ai rugat, am sa-ti descriu chipul mamei mele.
Mama mea, ca toate mamele este blinda ,duioasa si ca la oricare copil mi se pare ca mama mea este cea mai frumoasa si cea mai blinda dintre mame. E inalta cu par negru, lucios si cu ochi ca doua stele. Mama ma iubeste foarte mult. Chiar daca ma mai cearta din cind in cind tot ea are dreptate si eu o ascult .
Munceste foarte mult mama si ma ajuta si la lectii.Este casnica si cind vin de la scoala ma asteapta si ma intreaba ce-am facut la scoala.
Nu ma cearta si nici nu ma bate cind iau o nota proasta****dar se vede ca este suparata pe fata ei.
Atunci o ia de la capat cu lectiile si-mi explica pina inteleg tot.
Draga prietene , ti-am descris in mare chipul mamei mele dar nu pot sa-ti arat nici o parte din dragostea ce mi-o poarta.Te astept sa vii si tu la noi sa ne intorci vizita.
Cu prietenie,
Vivian
****(pentru mine nota slaba era si [-10] ;ii spuneam: numai [-10], mama? Tu poti si trebuie sa fii de 10 Cind a terminat scoala gimnaziala, profesoara lui de matematica, de notorietate in oras, de inalta tinuta profesionala mi-a spus:”poate merge si la oberinformatica si la HONOLULU , el va lua numai nota 10 si asa a fost .A intrat la matematica la COLEGIUL V.ALECSANDRI cu 10 la matematica. La admiterea la Fac. De MEDICINA BUCURESTI a luat la fizica din punctajul de 120 puncte 116;din 4000 de candidati a fost printe primii 30 )
Relatiile cu fiul meu, cu fiica mea au fost permanent doar speciale , cu multa dragoste si daruire.completa pina la sacrificiu din partea mea ,ei fiind copii care au meritat cu prisosinta aceasta..Numai aducerea aminte a unor momente petrecute impreuna ma face sa traiesc clipe unice si pot spune ca am cunoscut fericirea.
Era in jurul virstei de 5 anisori si stam amindoi la coada la benzina pe litoral intreaga noapte , miscind masina din 25in 25 m.Atunci rezolvam problemele de matematica de la sfirsitul culegerii de matematica cls I-IV asculta povesti sau faceam planuri.
Era in jurul virstei de 9 anisori si eu devenisem fara de voie masina de tricotat.Tricotam zilnic 1,5-2 pulovere pe zi .Era perioada cind cerberii mei ma testau sa vada daca mai stiu sa vorbesc deoarece de 3 ani eram claustrata in casa doar cu TV si devenisem doar o masina de tricotat .Tricotam 18-20 ore pe zi si cistigam de 3 -4ori salariul sotului meu, sef de sectie in combinat.
Preocupata cu lucrul am ars niste friptura sip e scari vecinii se intrebau cine o fi “talentatul”?Fiul meu , din propie initiative a iesit si le-a spus”eu, am ars niste friptura” dupa aceeea mi-a completat :”lasa, mama, sa ma vorbeasca pe mine fiindca eu sunt mai mic.”In fiecare zi de la venirea pe lume el mi-a daruit doar fericire .Era in clasa a 6a si am plecat sa cumparam adidasi pentru el .Ne-a iesit in cale fara sa cerseasca o batrinica , neputincioasa parka se sfirsea.Pina sa deschid eu portofelul, fara sa-I cer el si-a controlat cu viteza toate buzunarele si-a scos toti banutii si i-a daruit bunicii.Am ajuns in cer si nu mi-au ajuns cuvintele de multrumire fata de DUMNEZEU ca mi-a dat asa un baiat.Si fiecare zi pina astazi asa a fost.




Cu fiica mea ?relatiile au fost tot speciale permanent .Am multe dovezi care sa-mi sustina afirmatia dar dau succinct doar o copie a unei scrisori pe cind era studenta :
08.11.1990 GALATI
DRAGA si scumpa mamei fetita,
Ai plecat de acasa si mi-ai lasat un gol asa de mare, incit tata ar fi fost de accord sa ma lase sa vin la Bucuresti pentru a mai sta cu tine.Imi este tare dor de tine si a trecut atit de repede timpul cit ai stat acasa Insa, stiind ca acolo este locul tau despartirea este de suportat iar faptul ca inveti ce ti-ai dorit dintotdeauna ma face sa nu-mi fie atit de grea lipsa ta.Sunt fericita ptr felul cum ai fost tu micuta si cum esti si acum…….
Am inceput sa te tocanesc.Asa-I cind ai mama ca mine ingrijorata de soarta copiilor ei.Vivian este binisor .In continuare cam racit dar destept si foarte ocupat cu joaca dar si eu ma tin de el. Ba cu engleza, ba cu franceza, ba cu germana ,ba cu matematica si-I merge billuta. Sunt fericita si-I multumesc lui DUMNEZEU fiindca mi-a dat asa o avere ca voi. Restul cum s-o putea voi imi umpleti sufletul cind va vad frumosi, cuminti, cu suflet bun , harnici si destepti
Cu drag si dor si astept cu nerabdare clipa revederii.
PS.Ai grija, imbraca-te mereu frumos, , ingrijeste-te , eleganteaza-te ca ai cu ce.
Mama

Ce probleme sa am eu cu fiica mea cind ea de fetita a fost doar exemplara si permanenta vietii mele? Ilustra ei profesoara de matematica si diriginta, la absolvirea gimnaziului mi-a spus:” Va felicit ca ati crescut asa o fata.Rar am vazut ca ea.La examenul scris este de 10 la matematica.”Si asa a fost. Areusit a 3a din 1200 candidati cu media 9,85 la matematica iesind prima de la teza de matematica numai dupa 1h si 15” .De la virsta de 2 ani si jumatate a facut balet, basin, patinoar .De la 5 ani pian, engleza, franceza; a reusit prima din 60 copii pe unul din cele 8 locuri la pian.A fost rezolvitoare la GAZETA MATEMATICA, Din tot liceul de elita a mai fost doar un coleg care atunci cunostea la nivelul ei franceza iar la facultate doar o colega fiica de diplomat in Franta..A luat bacalaureatul cu 10 la fizica, 9,50 la matematica cind ea a mers la medicina pe care a absolvit-0 cu media 9,50 luind toate licentile cu 10.A luat rezidentiatul cu 936 puncte din 950 rezidentiat ce i-a fost anulat cind s-a facut circul de mai mare risul si durerea, ca doctorii au vindut examenele.
Desi a avut reparttitia in buzunar nu I s-a permis sa faca nici stagiatura a fost tinuta 3 ani fara sa I se permita sa munceasca si trimisa la tot felul de adunari despre care mi-a spus si am constatat si eu ca acolo erau mai multi devianti de la comportament normal.Vazind ca mi se descalifica fata am calcat pe mine si am batut la 7 mii de usi de am intrebat:” esti inscris la medic de familie ,?Vrei sa te inscrii ? si asa a putut sa ajunga sa profezeze ca medic de familie dupa ce nu I s-a permis nici angajarea ca medic in combinatul siderurgic si nici plecarea din tara sub diferite tactici si stratageme.Desigur toate aceste a au fost facute de autoritati cu putere de decizie cum totul pina astazi .
Dupa ce a fost claustrata, terorizata de la virsta de 15 ani, tinuta prizoniera nepotului lui Dascalescu, apoi a lui Pirvulescu I s-a luat si dreptul de a merge in fata altarului in rochie de mireasa, i-au siluit vointa si au inceput conducatorii care si-au confundat menirea sa scoata jarul cu mina ei..
Cind nu au lasat-o sa faca nici stagiiatura au pus-o de afirma ca nu merge la serviciu fiindca nu-I place sa munceasca.Acum zisul Mircea ALEXANDRESCU ,unealata samavolniciilor si-a impius programul: dvs avetzi o problema majora cu sotzul , cu copiii
..........!...cu medicul
Imi cunosc prea bine copiii carora li s-au luat cei mai frumosi ani dindu-li-se nedreptati si mizerii iar pe mine bagindu-ma la psihiatrie, impunindu-mi sa fac tabula rasa cu 28 ani in care s-au servit de noi , luindu-ne dreptul la o viata normala.

Venind la democratia de astazi din Romania, autoritatile romane, pe mine fara voia mea,din anul 1984 m-au folosit permanent, au facut din mine problema de stat,mi-au luat toate drepturile inclusiv dreptul la munca, iar acum m-au pensionat cu mareata pensie de 7 milioane lei/luna Mai mult inca, printr-un siretlic am fost dusa la un spital de psihiatrie despre care nici nu stiam ca functioneaza ca spital psihiatric; fusese spital orasenesc cu sectie de psihiatrie.
Acolo, in cabinetul doctorului am vazut in timp ce se purtau discutii care nu aveau nimic in comun cu mine, cum strategic lucratoarele de acolo, femei zdarovaia, toate trecute de 80-90 kg, au ocupat pozitii strategice de inconjurarea mea si apoi m-au agatat de brate intelegindu-se din priviri cu medicul si intre ele..Le-am cerut sa ma elibereze deoarece eu merg singura si nu voi incepe o lupta inegala corp la corp apoi,le-am auzit ca tipau si-mi ziceau mie :" de ce tipi?" Eu care nu ma pricep la ticalosii de acest gen, le-am spus uimita :"dar voi tipati.!!!!!!!!.." de ce faceti aceste scenarii??????.
M-au impins la o rezerva, si desi nu am opus nici un fel de rezistenta absolut nici un moment, m-au legat de miini si de picioare de patul din acea rezerva. Apoi a venit o bolnava cu o carte de rugaciuni in mina si a insistat sa ne rugam. I-am spus ca eu ma rog singura si numai atunci cind simt si doresc fac acest lucru si sa ma lase in pace.Din cind in cind deschidea usa o alta bolnava si ma examina cu privirea.Eu legata ma gindeam ca poate acolo voi sfirsi sugrumata de una dintre acestea.Am fost bagata intr-un salon sub cheie unde veneau lucratoarele la tratament insotite de brandul arhicunoscut : vocabular obscen , dezgustator.Una din acestea intilnindu-ma iapoi prin oras a aplicat aceleasi tactici:ma compatimea ca am fost internata de famile fara a fi bolnava.ca eu sa-mi blamez fiica.In ultima zi de spitalizare am fost asaltata la modul imperativ de o roma voiajoare prin spital:"auzi, i-a spune-mi ai divortat ori nu? "Cine esti tu sa-ti dau raportul ,o interoghez la rindu-mi la care ea a continuat imperativ:"auzi, ce te intreb eu, spune dac ai divortat ori nu/'O fiinta care n-am vazut-o niciodata pina atunci .Greu a fost facuta sa renunte la sarcina ce-o avea de indeplinit cum si greu i-a fost unei asistente s-o scoata din salonul cu care nu avea nimic in comun decit scopul de a ma interoga.La iesire din spital m-am capatuit cu diagnosticul:" TULBURARE DELIRANTA", mi -a fost desfiintat website-ul si mi-au disparut toate documentele folosite la alcatuirea lui cum si toate CD-urile, disketele , stick-urile copy pina si carnetelul cu nr de telefon.Acum fiindca indraznesc sa mai scriu acestea, probabil diagnosticul :”tulburare deliranta “ se transforma in obsesie sau cine mai stie ce.
Asa este la noi dar ..."vreau o tara ca afara".
Un canal TV,a dat un reportaj filmat in SUA la casa unui militar in Irak care maltratase un prizonier irakian.La fereastra unei vile aratoase, un domn cu o prezenta ce impunea respect, a fost interogat de reporter cum vede atitudinea fiului sau?El a raspuns clar si cu tristete dar fara teama ca va veni o autoritate a statului sa-l inchida in spital psihiatric sau prin inchisori:”Fiul meu a avut o soarta cruda.A avut de ales dintre 2 rele pe cel mai usor.El a primit ordin de la superiorul lui sa faca acest lucru.De nu se supunea , ajungea in fata curtii martiale”.
Si iata-ne ajunsi sa se materializeze iarasi spusele lui Eminescu:”In noi totul e spoiala totu-i lustru fara baza..” A BON ENTENDEUR SALUT!
psihiatria sub dictatura comunista.o carte alba a represiunii psihiatrice
http://www.scribd.com/doc/2279491/PSIHIATRIA-SUB-DICTATURA-COMUNISTAO-CA...
http://www.9am.ro/comunitate/forum/view_topic/22731/Psihiatrie-Psihiatri...

Niciun comentariu: